כוחן של הרשתות החברתיות – המקפצה שלך למודעות

כולנו יודעים שהמדיה החברתית בכל מקום. אם אתם רוצים להימצא במרחב הדיגיטלי אתם חייבים להיות נוכחים ברשתות החברתיות, כי 'אם אתה לא שם אתה לא קיים'. הסוד להצלחה בהפצת הבשורה תלוי בפלטפורמה שתבחרו לעסק שלכם ולדרך שתתנהלו בה. הבלוג הזה עוסק בשאלות העיקריות שאתם צריכים לשאול את עצמכם כדי להביא לחשיפה נרחבת שתציג את המותג שלכם הכי טוב.

באיזה פלטפורמת מדיה חברתית אתם צריכים להשתמש עבור החברה שלכם?

המדיות החברתיות המובילות עבור עסקים כיום הן: פייסבוק, X (טוויטר לשעבר), לינקדאין ואינסטגרם. לכל פטפורמה יש את החוזקות שלה בהפצת מודעות החברה. הנה סקירה קצרה של הדברים המרכזיים שאפשר לקבל מכל פלטפורמה:

  • פייסבוק מאפשרת לכם ליצור פרופיל עסקי ובו לשתף עדכונים, אירועים, הצעות עסקיות ותוכן שיווקי של החברה שלכם. טקסט ארוך יחד עם תוכן ויזואלי יעבדו הכי טוב. השתמשו בהאשטגים רלוונטיים ותיוג פרופילים אחרים לקידום מיטבי.
  • X (טוויטר לשעבר) אידיאלי לתוכן קצר, עדכונים בזמן אמת והצהרת כוונות. בנוסף, מהווה מקום טוב למעורבות לקוחות. צייצו עד 240 תווים, השתמשו בהאשטגים חמים ותייגו אחרים.
  • לינקדאין זה המקום האופטימלי לשיווק עבור חברות (בעיקר B2B), שם אפשר להציג מנהיגות מחשבתית ולתת דגש רב יותר על עובדי החברה. פרסמו מאמרים הקשורים לתעשייה שלכם, מידע שהלקוחות שלכם ירצו לדעת עליכם וסיפורי מקרה.
  • אינסטגרם פועלת מעולה להעלאת המודעות למותג דרך הצגת תוכן ויזואלי יותר ובאמצעות הפיצ'ר – סטורי. השתמשו בהאשתגים רלוונטיים, תיוגי מיקום ואיזכורים של אחרים. 
Social Media Awareness

איזה תוכן כדאי לכם לשתף?

מאחר וכמות התוכן ברשתות החברתיות היא בלתי נדלית, פשוט להעלות סתם תוכן זה לא מספיק. כדי להגדיל את החשיפה לתוכן שלכם, אתם חייבים לפרסם תוכן מגוון מכל מיני סוגים, הנה כמה דוגמאות: 

  • מאמרי בלוג וחדשות המכריזים על עדכוני חברה, מוצרים/שירותים חדשים וכו'.
  • אינפוגרפיקה, תמונות וסרטונים המציגים את תרבות החברה, מאחורי הקלעים ואת העובדים.
  • סיפורים אמיתיים ועדויות של לקוחות, תוכן שנוצר על ידי משתמשים.
  • סקירה של התעשייה ודוחות.
  • אירועים, תחרויות וקידום מכירות שמביאים לעירוב העוקבים.

שיטות עבודה מומלצות עבור מדיה חברתית

כדי לפשט את העבודה, ריכזנו עבורכם 8 הנחיות ושיטות עבודה מומלצות שיעזרו לכם להשתמש במדיה החברתית ביעילות כדי להשפיע בצורה החזקה ביותר:

1. פרסמו באופן עקבי

העדיפות היא לפרסם לפחות 2-3 פעמים בשבוע בכל פלטפורמה. פרסום יומי הוא אידיאלי אך עשוי שלא להיות אפשרי עבור כל חברות B2B.

2. בצעו אופטימיזציה של התוכן עבור כל פלטפורמה

דאגו לפרסם את אורך הטקסט המומלץ, התאימו את מידות התמונות והפורמטים של הוידאו לכל פלטפורמה. לכל פלטפורמה יש פרמטרים וכללים משלה עליהם צריך להקפיד.

3. הכניסו האשטגים ותגיות

הקפידו להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים וטרנדיים ותייגו נכון חשבונות אחרים בפוסטים שלכם לחשיפה מקסימלית.

4. אינטראקציה

לאחר שעשיתם את הצעד ונכנסתם לעולם הזה, הקפידו ליצור אינטראקציה עם עוקבים על ידי תגובה לתגובות, הודעות ושיתוף תוכן של משתמשים אחרים.

5. השתמש במודעות ממומנות ממוקדות

אם יש לכם תקציב שיווק, מודעות ממוקדות ברשתות חברתיות הן דרך מצוינת להגיע ליותר מקהל היעד שלכם.

6. בדקו ונתחו את הביצועים שלכם

הכל עניין של נתונים. זכרו לבדוק ולנתח את הנתונים הסטטיסטיים שלכם באופן קבוע כדי לראות איזה תוכן עובד הכי טוב (ומה לא) ואילו פלטפורמות מניבות את המעורבות הגדולה ביותר. והתאימו את המשך הפעילות שלכם בהתאם לנתונים.

7. שיווק דרך משפיענים

כיוון קצת שונה הוא שיתוף פעולה עם משפיענים, מומחים ותומכי מותג רלוונטיים. דרכם תוכלו להביא לדריסת רגל דיגיטלית גדולה בהרבה ותגרמו לאחרים להפיץ את הבשורה עבורכם!

8. שלמו למומחה שיעשה זאת עבורכם

אם מבנה החברה שלכם אינו מאפשר לנהל את המדיות החברתיות בצורה מיטבית, שקלו לעבוד עם סוכנות לניהול מדיה חברתית המתמחה בתוכן B2B.

ולסיכום…

כשמדובר במדיה החברתית, ביסוס נוכחות דיגיטלית חזקה היא חיונית להכרה עסקית. השתמשו בפייסבוק, X (טוויטר), לינקדאין ואינסטגרם כדי להפיץ את המסרים שלכם בדרכים שונות ברחבי העולם המקוון, שמרו על התוכן מגוון כדי לשמור על עניין וסקרנות העוקבים. על ידי שימוש באסטרטגיות ושיטות העבודה המומלצות שציינו למעלה אתם יכולים לנצל את מלוא הפוטנציאל של המדיה החברתית כדי להעלות את המודעות ולהציג את הצמיחה של החברה שלכם. ואם אחרי שקראתם את זה, עדיין תרצו עזרה קטנה, אל דאגה! ב-NOW BRANDING, לא רק שאנחנו מקצוענים במדיה חברתית, אלא שאנחנו גם האנשים שכתבו את הבלוג הזה 😉. אז אל תהססו לשלוח לנו הודעה.

Skip to content