טיפים למציאת משרד מיתוג המתאים לך

המותג שלך הוא הרבה יותר מאשר לוגו ותגליין.
זה כולל הכל, החל מן המסרים המרכזיים של המותג, נכסים חזותיים, תפיסות לקוחות ותדמית כוללת בשוק. ולכן, בחירת חברת מיתוג ואסטרטגיה שתעזור לעצב ולהקפיץ את המותג שלך בכמה רמות היא החלטה חשובה ביותר. לפרטנר שתבחר תהיה השפעה גדולה על חיבור משמעותי עם לקוחות, בולטות מול מתחרים והגדלת העסק שלך.
הנה הטיפים המובילים שלנו שיעזרו לך לבחור את משרד מיתוג מתאים שילווה אותך בתהליך מיתוג מחדש:

1. הגדירו את המטרות והצרכים שלכם

ראשית, תהיו מאד ברורים לגבי מה אתם רוצים להשיג מתהליך המיתוג. האם אתם צריכים עזרה בתקשור הצעות הערך של החברה שלכם? האם אתם רוצים להגדיל את המודעות למותג? בידול מהמתחרים? פיתוח שפת מותג? תפרטו את כל הדברים שמבחינתכם הם חובה שיהיו במיתוג החדש כמו הסטייל שאתם אוהבים, מסרים מרכזיים וסגנון עיצובי. שיתוף ביעדים אלה ובצרכים הקונקרטיים יאפשר לסוכנויות להתאים את הצעותיהם בהתאם.

2. תחקרו לעומק

הקדישו זמן למחקר יסודי של סוכנויות פוטנציאליות. עיינו בפורטפוליו וברשימת הלקוחות שלהם כדי לקבל מושג לגבי הניסיון שלהם בענף שלך ועם חברות אחרות בגודל ובקנה מידה דומים. אתם יכולים גם לחפש ברשת אחר ביקורות מלקוחות קודמים.

3. קחו בחשבון את תהליכי העבודה במשרד מיתוג

בשיחות שלכם עם חברות מיתוג ואסטרטגיה, שאלו על התהליכים האופייניים ושיטות העבודה שלהם. למיתוג איכותי דרוש שלב של גילוי מעמיק שבו למשרד מיתוג לוקח זמן לספוג את כל הרבדים בחברה שלכם; היסטוריית המותג, מוצרים/שירותים ועוד. חפשו משרד מיתוג המושקע איתכם בשיתוף פעולה דו-כיווני שבו יש לך תקשורת פתוחה ומכילה.

4. בחנו את היצירתיות שלהם

לכל משרד מיתוג סגנון משלו, בדקו אם הסגנון העיצובי שלהם משאיר עליכם חותם על סמך פרויקטים אחרים. חברות מיתוג ואסטרטגיה צריכות להיות מסוגלות לבטא את החזון של החברה שלכם באופן מושכל המדבר שפת מותג אחידה, שתואמת את המטרות שלכם, מבינה את קהל היעד שלכם, והכי חשוב, מעודכנת בטרנדים ולא נשארת מאחור. יצירתיות, מקוריות וחדשנות הם המפתח, אז תסתכלו על העבודה הקודמת שלהם בעין נבונה.

5. תשאלו איך מורכב הצוות שלהם ומה המשאבים שלהם

תהליכי מיתוג או מיתוג מחדש דורשים מערכי מיומנויות מגוונים – החל ממחקר ואסטרטגיית מיתוג, ועד עיצוב, כתיבה ושיווק דיגיטלי. וודאו שלמשרד מיתוג שבחרתם יש את המומחים האלה או דרך סוכנויות שותפות. גישה למומחים מעולמות מגוונים מובילה למיתוג חכם ומשולב.

6. בדקו ביקורות והמלצות

ביקורות והמלצות יכולות לחשוף את החוזקות והחולשות של עבודה עם משרד מיתוג מסוים. בקשו לתקשר עם לקוחות שאליהם ניתן לפנות ישירות כדי לקבל תובנה כנה וממקור ראשון לגבי יחסי העבודה שלהם, התהליך היצירתי וההשפעה של המיתוג.

7. התאמה לאופי המשרד

מכיוון ששיתוף הפעולה לאורך תהליך המיתוג הולך להיות צמוד, וודאו שמשרד המיתוג ואתם משדרים על אותו גל, שהתרבות הארגונית שלכם מושתת על ערכים משותפים, אישיות וסגנון עבודה. הכירו את הצוות באופן אישי במידת האפשר, כדי לקבל תחושה של כימיה ותקשורת פתוחה שכאמור, הם המפתח.

8. תאמו ציפיות לגבי התקציב

תהיו שקופים לגבי יכולות ההשקעה הכלכלית שלכם בתהליך המיתוג. משרד מיתוג איכותי יוכל לעבוד בתוך גבולות הגזרה שתקצו לו או שירימו דגל ויתנו לכם המלצה להגדלת התקציב כדי להשיג את המטרות שהצבתם. אם עדיין יהיו חריגות, בקשו פתרונות אלטרנטיביים.

9. סמכו על האינסטינקטים שלכם

בסופו של דבר, הקשיבו לעצמכם, אתם צריכים להרגיש התרגשות אמיתית ולהיות בטוחים בהחלטה שלכם בבחירת משרד מיתוג שיהיה הפרטנר שלכם. בחרו במשרד מיתוג שמבין את הצרכים שלכם לעומק, מעניק לכם השראה ורעיונות חדשים ופשוט תחושה פנימית שאומרת שזו ההתאמה הנכונה עבורכם.

לסיכום,

בחירת משרד מיתוג דורשת מלאכת חיפוש יסודית ומקיפה, מכיוון שהם ישפיעו באופן משמעותי על תדמית החברה שלכם ועל מערכת היחסים עם הלקוחות. שווה להקדיש את הזמן לטובת הערכת האפשרויות ובחירה קפדנית של השותף שלכם לדרך, כך תוכלו לפתח מיתוג חזק ואפקטיבי שיעזור לחברה שלכם להתבלט. אנחנו ב- NOW BRANDING נשמח לעמוד בכל הדרישות שנסקרו במאמר הזה, ולעזור לכם להפוך את המותג שלכם לבלתי נשכח. דברו איתנו!

 

Skip to content