האם באמת קיים עיצוב פורץ דרך?

איך Apple ממשיכה להצליח, שנה אחר שנה?

מה גורם לנו שוב ושוב לצפות בקוצר רוח להשקה האחרונה שלהם?

לפי דעתנו, זה קשור למעגל הזהב של סימון סנק המבוסס על שלוש שאלות פשוטות: מה? איך? למה? זה גם יכול לענות על השאלות הבאות:

למה חברות מסוימות מצליחות, ואילו אחרות לא?

למה עיצובים מסוימים מייצרים באז, ואילו אחרים לא?

למה אנשים מסוימים מצליחים יותר מהאחרים?

כך זה עובד ב-NOW Branding:

אנחנו יודעים מה אנו עושים: מיתוג.

אנחנו גם יודעים איך אנו עושים את זה: אחרי עריכת ניתוח שוק מקיף וחקר המתחרים, אנו מתכננים ומיישמים אסטרטגיה ייחודית עבור כל לקוח, תוך שימוש בניסיון העשיר ובידע המעמיק שלנו בתחומי עיצוב גרפי, שפה חזותית, תכנות, יצירתיות ותוכן.

למה אנחנו עושים את זה? אולי חשבתם שהתשובה הנכונה היא "בשביל להרוויח", אבל רווח הוא תוצאה ולא סיבה. התשובה לשאלה "למה" חייבת להיות קשורה לכוונה, למטרה.

אז מה המטרה של מיתוג? מה גורם לנו ללכת לעבודה בכל בוקר, לשבת ליד שולחן העבודה שלנו במשך שעות וליצור מותגים עבור הלקוחות שלנו? ולמה בכלל אכפת למישהו מהמותג? ברגע שאתם יודעים את התשובה לשאלות האלה, כל השאר מסתדר לבד.

בואו נתבונן שוב על Apple. הם לא מנסים למכור לכם מחשבים. הם מנסים למכור לכם את ערך המותג שלהם. זאת שיטת קידום מכירות שונה ומעוררת השראה.

מתברר שאנשים לא קונים את מה שאתם מייצרים. הם קונים את הסיבה למה אתם מייצרים את זה, ובמלים אחרות הם קונים את הערך של מה שאתם מייצרים. אנשים שמחים לקנות סמארטפונים ומוצרים אחרים של Apple כי הם מרגישים מחוברים למותג החברה.

לעתים קרובות אנחנו שומעים על חברות סטארט-אפ שהתחילו את דרכן במרתף של מישהו ונמכרו במיליוני דולרים. גם אם למעשה לא היה להן כמעט אף גרוש על הנשמה, החברות האלה הצליחו למשוך עובדים, משקיעים ואפילו קונים. כי הן הצליחו לשדר את הסיבות בגללן הם קמים בבוקר ועושים את מה שהם עושים.

אנשים שמאמינים במה שאתם מאמינים יהפכו לשגרירי המותג שלכם. אנשים שמאמינים ב-Apple עומדים בתורים במשך שעות, אפילו בלילה, כדי לקנות את דגם ה-iPhone האחרון – והם אפילו לא יודעים האם הוא טוב או לא. הם פשוט רוצים להיות הראשונים. כי הם מאמינים ב-Apple.

הרעיון הוא לא לעשות עסקים עם כולם, אלא לעשות עסקים עם האנשים שמאמינים במה שאתם מאמינים.

 

מעגל הזהב של NOW:

מה? אספקת מיתוג חכם, יצירתי ופורץ דרך.
איך? לחיות, לנשום ולחלום מיתוג.
למה? כי ב-NOW הלקוחות מקבלים הרבה יותר מסתם מותג.

מבוסס על הרצאה ב-TED שהעביר סימון סנק, "איך מנהיגים גדולים מעוררים השראה לפעול"

Skip to content