עדשות חניתה – מיתוג 360

חברת עדשות חניתה מתמחה בפיתוח, ייצור ושיווק עדשות תוך-עיניות עבור ניתוחי קטרקט, ויש לה ניסיון של יותר מ-40 שנה בתחום זה. 

במהלך השנים חברת עדשות חניתה תמיד שידרה מקצועיות מקסימלית בשאיפתה המתמדת לאיכות ולחדשנות, והלקוחות הנאמנים שלה יודעים זאת היטב. עם זאת, המראה והתחושה של המותג לא תמיד שידרו את הערכים הללו. אחרי שהחברה צמחה והתפתחה במידה ניכרת, צוות השיווק של חניתה פנה אלינו ב-NOW Branding כדי שנעזור להם לפתח מותג שישקף את הערכים והחזון העסקי החדש של חניתה.   

הטריגר הראשוני לבקשה הזו היה השקת מותג פורץ דרך מבחינה טכנולוגית אותו החברה תכננה לשווק. פיתחנו אסטרטגיית מיתוג מקיפה שבחנה את המצב הקיים, את תפיסות השוק ואת החזון העסקי העדכני של החברה. האסטרטגיה כללה הערכה והגדרה של מותגי חניתה תוך ניתוח הדנ"א של החברה בכלל והיכולות של המוצר החדש בפרט. בהסתמך על התובנות והמסקנות שהופקו בתהליך גיבוש האסטרטגיה, הובלנו בהצלחה מהלך של מיתוג המוצר החדש שחולל מהפכה בשוק העדשות התוך-עיניות. 

בעקבות הצלחת תהליך המיתוג של המוצר החדש והחדשני של חניתה, חזרנו לתהליך מיתוג מקיף של החברה, כאשר המשכנו מהמקום בו הפסקנו לפני שנתיים (אתם יודעים, מגיפת COVID-19…). זיהינו את ערכי הליבה של החברה שמלווים אותה זה שנים ואת היתרונות התחרותיים התומכים באותם הערכים על-ידי ניתוח המתחרים ועריכת ראיונות עם בעלי התפקידים המרכזיים, לקוחות ותיקים ושותפים של חניתה. 

בזכות המידע שליקטנו הצלחנו לזהות את הנכסים האסטרטגיים הקיימים שהיו נחוצים כדי להבין את החזון החדש של החברה ולגבש שפת מיתוג שונה ונבדלת.

Hanita Lenses brand

אתר אינטרנט חדש - חוויית משתמש וקטלוג מוצרים

מתוך התחשבות הן במפיץ והן בלקוח, היה ברור כי האתר החדש חייב להציג את כל קשת הפתרונות של החברה ובתוך כך גם לספק מידע, נתונים ותמיכה ללקוחות החברה הקיימים. 

האתגר הראשון היה לתרגם את השפה הפנימית של חניתה עבור מבקרים חיצוניים, במיוחד את עץ המוצרים של החברה. לאחר שהתוודענו למורכבות של מגוון המוצרים ושיטת הסיווג מנקודת המבט של החברה, בחנו את המונחים של חניתה בהשוואה למונחים המקובלים בתעשייה. במקרים בהם היו פערים שינינו את המינוח בהתאם, יחד עם אנשי מקצוע של חניתה. 

לאחר שגיבשנו את השפה הנכונה, סידרנו את עץ המוצרים מנקודת המבט של שיווק ומכירות ומנקודת מבט מקצועית, לתמיכה במוצרים הקיימים ובתקווה גם בעדשות אותן חניתה תייצר בעתיד. ניתחנו את הנתונים הקיימים שהופקו מכל דף עדשה ומיפינו את הדברים שצריכים להופיע בדפי המוצרים וגם את הדברים שצריכים להופיע רק בחוברות להורדה. כך הצלחנו להקים אתר אינטרנט נקי שמציג את חניתה בתור מומחית וחדשנית בתחומה המספקת מוצרים שעונים על צורכי הלקוחות שלה. 

תוך שימוש בתובנות מאסטרטגיית החברה, קהל היעד ועץ המוצרים החדש הצלחנו להגדיר, לעצב ולפתח את אתר האינטרנט החדש בצורה חלקה ויעילה, בשיתוף פעולה עם צוות השיווק של חניתה.

Online platforms develop

חומרים שיווקיים ונכסים דיגיטליים

בזמן שעבדנו על אתר האינטרנט גם גיבשנו תכנית לחידוש כל החומרים השיווקיים של חניתה, כדי ליישר קו עם שפת המיתוג החדשה של החברה, כולל אריזות המוצרים, החוברות, הרשתות החברתיות, המצגות, עיצוב הפנים של המשרד, הקטלוגים המודפסים ועוד. 

All marketing material in one place

כל אלה הוצגו לקהל בקמפיין דיגיטלי שכלל פוסטים יצירתיים ומעוצבים בקפידה וסרטונים קצרים, לפני השקת המיתוג החדש בכלל והשקת אתר האינטרנט החדש בפרט. 

Social Brand post

במציאות הדיגיטלית הדינמית של ימינו יש שינויים רבים ומגוונים. לכן, צריך להתאים את תכניות העבודה כדי לענות על הצרכים הללו, ושום דבר לא חקוק בסלע. 

Now Branding עשתה צעדי ענק בעבודה עם חניתה עדשות, אבל לא סיימנו את העבודה שלנו. אנחנו נמשיך לבחון את השוק ואת התגובות שלו לשינויים של חניתה ונעשה שינויים והתאמות בהתאם למשוב ולנתונים שנקבל. זה יעזור לנו ליצור תוכן חדש, להתאים את המסרים ולפתח כלי עבודה עבור צוות השיווק, במטרה לעזור לחניתה עדשות להגשים את החזון החדש שלה.

אז למה אתם מחכים? התחילו כבר היום ושדרגו את השיווק והמיתוג שלכם

Skip to content